Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
vrajitoareledinromania.over-blog.com

Mi-am înşelat soţul fără remuşcări

January 28 2015 Published on #Mesaje

Dragă doamnă Maria,

Mi -am înşelat soţul fără remuşcări chiar din noaptea nunţii noastre. Un unchi de-al lui nu m-a lăsat în pace şi mi-a tot făcut avansuri până ce mi s-a pus pata pe el şi i-am cedat cu neruşinare, dar mi-a plăcut tare mult, recunosc.

Nu ştiu de ce mi-am înşelat soţul chiar în acea noapte magică, pentru că sincer vă spun, îl iubesc pe soţul meu şi acum el a aflat. Vrea să divorţăm!

Îmi este tare frică de viitor, să o iau din nou de la capăt. Mi-a făcut cineva farmece ca să sufăr?

Natalia, Bonn, Germania

La deschiderea zodiei de tarot s-a arătat că într-adevăr ai farmece făcute. Cu siguranţă că ele vin din partea acelui bărbat care ţine la tine.

De aceea trebuie să vii personal la mine, însă înainte te rog să mă suni pentru a stabili o şedinţă de magie.

Vrăjitoarea Maria

Contact: 0743.777832, 0766.545017

Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoareledinromania.ro

Mi-am înşelat soţul fără remuşcări
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post