Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
vrajitoareledinromania.over-blog.com

Mi-am înşelat soţul şi mă tem

November 23 2015 , Written by admin Published on #Mesaje

Dragă doamnă Vanessa,

Sunt de 2 ani cu soţul meu şi l-am înşelat cu cel mai bun prieten al lui. Am simţit o sensibilitate uriaşă din cauza acestui bărbat foarte arătos, care nu m-a lăsat o secundă în pace şi mi-a tot făcut avansuri până ce i-am cedat.

Dar înainte de a face acest pas am fost la cineva care mi-a ghicit în astre şi aşa am înţeles că mă voi armoniza cu el şi că ne vom înţelege excelent.

Nu ştiu ce să fac căci soţul meu a aflat de trădarea mea şi mă tem îngrozitor. Oare prietenul lui cel mai bun, care s-a ţinut de mine scai, mi-a făcut farmece ca să mă aibă? Ce să fac?

Denisa, Paris, Franţa

La deschiderea zodiei de tarot s-a arătat că ai farmece făcute de către un bărbat care te iubeşte enorm.

Cu siguranţă că ele vin din partea amantului tău, văd clar. De aceea trebuie să vii personal la mine, însă înainte te rog să mă suni ca să stabilim o şedinţă. Da, el este jumătatea ta.

Vrăjitoarea Vanessa

Contact medium Vanessa: 0762.511.447, 0720.560.568

Mail: lidervanesa@yahoo.com

Vizitaţi şi siteul meu: www.vrajitoareavanessa.ro

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Mi-am înşelat soţul şi mă tem
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post