Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
vrajitoareledinromania.over-blog.com

Poveste tristă cu amanta mea

May 25 2015 Published on #Mesaje

Acesta este sfârșitul unei poveşti care a durat 10 luni .... cu adevărat falsă. Poveste tristă cu amanta mea, Luisa, fiecare cu doi copii.

M-a decis să mă opresc pentru că şi aşa aveam destule probleme. Ne întâlneam la locul de muncă, dădeam repede e-mailuri... era mai mult o relație virtuală şi sărutări nevinovate ...

Mi-am înșelat de multe ori soția dar nu cu Luisa, care doar mă ameţea şi nu treceam niciodată la fapte! Avea fanteziile ei, dar nu dorea să le pună în practică. Mă provoca şi atât ... Este extrem de senzuală şi rafinată, cochetă, superbă.

Pe scurt, nu cred că a simţit niciodată nimic special pentru mine şi am decis că nu voi mai putea continua jocul ei. Nu am mai vrut! În ciuda afecțiunii, sensibilităţii, declaraţiilor de iubire false, da.

Falsitatea mă doare cel mai rău! Vreau să o aduc totuşi înapoi, dar cum? Sunt pierdut. Ajută-mă!

Jack, Miami, SUA

Amanta ta te-a jucat pe degete şi nu te-a iubit cu adevărat, aşa văd în cărţile mele. Te vrea şi nu...

Are fantezii, idei, dar nimic serios cu tine. Nu este jumătatea ta, ci doar o mare himeră. Dacă vrei totuşi, trimite-mi poza ei şi un lucru de-al acestei femei, ca să te ajut cu un ritual. Sună-mă pentru detalii.

Vrăjitoarea Vanessa

Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568

Mail: lidervanesa@yahoo.com

Vizitaţi şi siteul meu:

www.vrajitoareavanessa.ro

Vizitaţi şi blogul meu

www.vrajitoarea-vanessa.blogspot.ro

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Poveste tristă cu amanta mea
Poveste tristă cu amanta mea
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post