Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
vrajitoareledinromania.over-blog.com

Am fost vrăjită prin magia dragonului

May 4 2015 Published on #Mesaje

Mi s-a spus de către o persoană de aici, expertă în diferite magii că am fost vrăjită prin magia dragonului ca să nu mai fiu cu bărbatul pe care-l iubesc enorm.

Nu am crezut, vă daţi seama şi nici nu ştiam că există aşa ceva! Iniţial, fost bine între noi şi am început să ţin foarte mult la el.

El îmi spunea "Te iubesc", eu nu credeam prea mult, dar cu trecerea timpului mai mult am ajuns să cred eu decât iubitul meu...

Apoi, brusc, s-a răcit totul şi m-a părăsit fără nicio explicaţie. Ştiam că avusese unele probleme cu fosta lui prietenă dar n-aş fi crezut că se va reîntoarce la ea.

Ce să fac? Aduceţi-l înapoi, îl vreau enorm. Simt că nu mai pot trăi fără acest om. Sunt oare vrăjită prin magia dragonului?

Cerasela, Liverpool, Marea Britanie

Magia dragonului există şi este una extrem de puternică. Este mai rar folosită la noi!

Am constatat că ai elemente de farmece pe care le pot asocia cu această magie specială. Ai nevoie de un ritual deosebit ca să te scap de ele şi să fii alături de omul pe care ţi-l doreşti.

Vrăjitoarea Vanessa

Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568

Mail: lidervanesa@yahoo.com

Vizitaţi şi siteurile sale:

www.vrajitoarea-vanessa.com,

www.vrajitoareavanessa.ro

Vizitaţi şi blogul său

www.vrajitoarea-vanessa.blogspot.ro

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Am fost vrăjită prin magia dragonului
Am fost vrăjită prin magia dragonului
Am fost vrăjită prin magia dragonului
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post