Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
vrajitoareledinromania.over-blog.com

Cred că şi-a găsit pe alta

October 8 2014 Published on #Mesaje

Am 23 de ani şi cred că m-am îndrăgostit nebuneşte de colegul meu de serviciu. Ne-am cunoscut de câteva luni.

La început nu l-am dorit, apoi ne-am dus împreună la o petrecere şi acolo s-a întâmplat toul, foarte repede. I-am cedat!
De la o vreme, se poartă ciudat, mă evită, este nervos şi mă respinge. Ce are cu adevărat? Şi-a găsit pe alta? Este jumătatea mea?

Crina, Dublin

În viaţa lui a intervenit o altă femeie, care îl ţine alături de ea prin magie neagră.

Poţi să-l scapi de vrăji, dacă vei participa la o şedinţă de magie la mine. Sună-mă!

Vrăjitoarea Vanessa

Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568

Mail: lidervanesa@yahoo.com

Vizitaţi siteul meu www.vrajitoarea-vanessa.com

Vizitaţi blogul meu www.vrajitoarea-vanessa.blogspot.ro

Vizitaţi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Vizitaţi pagina mea de pe siteul

www.vrajitoareledinromania.ro

Cred că şi-a găsit pe alta
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post