Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
vrajitoareledinromania.over-blog.com

Nu mă mai înţeleg cu soţia

August 9 2014 Published on #Mesaje

Doamnă Cireşica,

De la o vreme nu-mi mai înţeleg soţia. Dispare des de acasă, fără să-mi dea vreo explicaţie, ne certăm din orice şi dă mereu semne de nervozitate. Nici cu banii nu ne mai ajungem. Nu mă mai iubeşte? Mă face mult să sufăr. Ce mă sfătuiţi să fac pentru a reveni la normal? Nu vreau să o pierd. Are vreo aventură? Mă urăşte? Oare cineva ne-a făcut farmece?

Nelu, Braşov

La ritualul făcut pe fotografia ei s-a arătat că cineva i-a făcut farmece de către altă femeie (probabil concubina sa). Dar nu dispera, există speranţe. Caută-mă şi cu siguranţă veţi fi împreună. Aşa mi s-a arătat în cărţile de tarot.

Vrăjitoarea Cireşica

Contact: 0744.163635, 0727.144801, 0745.826039

Adresa: orașul Buftea, strada Pădurii nr. 3 (transport Maxi-Taxi 508 de la Piața Chibrit până la '' Liceul Tehnologic D. Dumitrescu", fostul Energetic).

Blog: www.vrajitoareaciresica.blogspot.ro

Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Nu mă mai înţeleg cu soţia
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post