Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
vrajitoareledinromania.over-blog.com

Soţia mea a luat-o într-o direcţie greşită

March 23 2014 Published on #Mesaje

Stimată doamnă Vanessa,

Sunt extrem de supărat şi nu ştiu cum voi putea ieşi din această situaţie. Soţia mea a luat-o într-o direcţie greşită. Suntem împreună de 7 ani şi avem două fiice, de 3 şi 5 ani.

Totul mergea bine până când ea mi-a spus, în urmă cu 2 luni, că nu mă mai iubeşte. De atunci, a început coşmarul pentru mine. Nimic nu-mi mai merge bine şi am enorm de multe probleme. Nu vreau să cred că am pierdut-o definitiv.

O iubesc mult şi sper să nu plece. Este normal ce mi se întâmplă? Sunt cu moralul la pământ. Mă tem pentru viitorul familiei mele. Ajutaţi-mă, vă rog!

Raul, Madrid

La ritualul făcut pe fotografia soţiei tale s-a arătat că ea are farmece făcute care însă pot fi dezlegate, dar pentru asta trebuie să vii la mine. Sună-mă pentru a şti ce trebuie să-mi aduci.

Vrăjitoarea Vanessa

Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568

Mail: lidervanesa@yahoo.com

Vizitaţi şi siteul său www.vrajitoarea-vanessa.com

Vizitaţi şi blogul său www.vrajitoarea-vanessa.blogspot.ro

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Soţia mea a luat-o într-o direcţie greşită
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post